fbpx
3ημερο στα Κουφονήσια; Τα basics
3ημερο στα Κουφονήσια

Μπορεί οι άδειες να τελείωσαν, αλλά αν καταφέρατε να ξεκλέψετε ένα τελευταίο ΠΣΚ, το 3ημερο στα Κουφονήσια είναι ίσως ο πιο επικός τρόπος να κλείσετε το καλοκαίρι σας.

Τα Κουφονήσια τα γνώρισα back in the day, όταν το φοβερό camping του Φοίνικα ήταν ακόμα ανοιχτό, τα μαγαζιά στο νησί ήταν μετρημένα στα δάχτυλα του ενός χεριού και πραγματικά value for money, και γενικά κυκλοφορούσες παντού με την παντόφλα. Ζεν καταστάσεις που δύσκολα βρίσκεις πια σε ελληνικό νησί. Όπως και να χει, αν και οι παραλίες εδώ είναι οι καλύτερες που έχω ποτέ κολυμπήσει, βλέποντας όλο αυτό το fuss των τελευταίων χρόνων, για καιρό αρνούμουν να ξαναέρθω, για τους λόγους που φαντάζεστε. Παρόλα αυτά, σε μια απόφαση της στιγμής πήρα το -για μένα- ρίσκο να επιστρέψω στον τόπο του εγκλήματος, τέλος Αυγούστου. Και δεν το μετάνιωσα στιγμή! Ας δούμε λοιπόν πώς θα περάσετε 3 αξέχαστες μέρες στα εξωπραγματικά Κουφονήσια.

Πρώτη μέρα

Το πώς θα φτάσεις στα Κουφονήσια εξαρτάται από τους χρόνους σου και τα βαλάντιά σου. Μπορείς να πάρεις το γρήγορο πλοίο και σε 4 περίπου ώρες να είσαι στο νησί ή να κινηθείς παραδοσιακά με το πλοίο της γραμμής, αλλά θα το φας το 8ωρο και βάλε. Εμείς την είδαμε old school και πήραμε τη δεύτερη οψιόν. Όπως και να χει, με το που θα πατήσεις το πόδι σου στο νησί, θα δεις την πιο τραβηχτική παραλία δίπλα σε λιμάνι. Σκέψου τι ακολουθεί.. Κάνε μια προσπάθεια να μη βουτήξεις και με γρήγορες κινήσεις τακτοποίησε τα πράγματα σου στο κατάλυμά σου. Εμείς παραδόξως βρήκαμε ένα αρκετά οικονομικό στη Χώρα (γενικά με λίγο ψάξιμο βρίσκεις καλές ευκαιρίες).

3ημερο στα Κουφονήσια; Τα basics - FlagInLife

Μεσημέρι πια, θα χρειαστείς μια στάση για καφέ να χαλαρώσεις από το ταξίδι και να οργανωθείς. Εμείς επιλέξαμε το ιστορικό Nikitas bar (ή Χελώνα), ακριβώς απέναντι από την παραλία του λιμανιού. Πάρε καφέ και μέχρι να φτάσει ρίξε τη πρώτη βουτιά. Γυρνάς και πραγματικά τον απολαμβάνεις ακούγοντας ψαγμένες pop και rock μουσικές. Μη φας εδώ όλη τη μέρα. Επόμενη στάση: η κοντινή παραλία του Φοίνικα, 10 λεπτά περίπου από τη Χώρα με τα πόδια. Εδώ θα πάρεις τη πρώτη δόση από τα απίστευτα νερά στα Κουφονήσια! Και μιας και είπα πόδια, μη πάρεις αυτοκίνητο. Όλο το νησί περπατιέται. Αν πεινάσεις, μάζεψε πετσέτα και πάνω από τη παραλία θα βρεις το ταβερνάκι του Φοίνικα που υπάρχει στα Κουφονήσια από το 1975.

Πηγή: Facebook

Εμείς μετά το μπάνιο επιστρέψαμε στη βάση και ετοιμαστήκαμε στα γρήγορα για τη πρώτη αναγνωριστική χαλαρή βόλτα στη Χώρα. Όμορφα σοκάκια (μη φανταστείς και άπειρα, το νησί είναι μικρό) και καλοστημένα μαγαζιά για φαγητό και ποτό. Δε τα λες και λίγα αναλογικά με το μέγεθος του νησιού. Για φαγητό αποφασίσαμε να πάμε στο Mixalios Grill House, που σίγουρα είχε μερίδες για πεινασμένους, καλό φαγητό και ωραία θέα για να απολαύσεις την αυγουστιάτικη πανσέληνο. Αν και ήμασταν πτώματα, δε γινόταν να μην πιούμε το πρώτο μας cocktail αλά παλαιά, στο Sorokos Bar, χαζεύοντας την Κέρο απέναντι. Μην παραλείψετε αυτό το βήμα όσο κουρασμένοι και να είστε!

Δεύτερη μέρα

Έχοντας κοιμηθεί ένα καλό 8ωρο, πήγαμε για τον πρώτο καφέ στα Kalamia στη Χώρα. Ωραίο περιβάλλον για άραγμα, νόστιμα snacks και κατάστρωση του σχεδίου της ημέρας. Το πλάνο ήταν: μπάνιο στις παραλίες μέχρι το ηλιοβασίλεμα. Για το πώς θα πάς στις παραλίες οι επιλογές είναι δυο. Η πρώτη είναι η πιο ξεκούραστη: παίρνεις κάποιο από το πολλά καραβάκια και με ένα εισιτήριο των 5€ σε πάει σε Πορί, Ιταλίδα, Φανό και πίσω στο λιμάνι. Περνάει ανά μισή ώρα από τις παραπάνω στάσεις, οπότε μπορείς να κάνεις το μπάνιο σου όση ώρα θέλεις. Η δεύτερη είναι λίγο απαιτητική, μιας και πας ποδαράτα κανά μισάωρο μέχρι τη μακρινή παραλία (Πορί) και γυρίζεις περπατώντας από παραλία σε παραλία. Βλέπεις όμως όλο το Κουφονήσι!

3ημερο στα Κουφονήσια; Τα basics - FlagInLife

Εμείς επιλέξαμε τη δεύτερη, οπότε περάσαμε από τον θρυλικό φούρνο της Γιωργούλας και προμηθευτήκαμε τα απαραίτητα. Έχοντας μαζί μας φανταστικό ελιόψωμο, πεϊνιρλί, καφέ και πολύ νερό ξεκινήσαμε και μετά από λίγο φτάσαμε στην παραλία που τα λόγια και οι φωτογραφίες δεν μπορούν να αποτυπώσουν την ομορφιά της. Πορί λοιπόν.. Τεράστια ακτή με απίστευτη άμμο, τιρκουάζ, σχεδόν λευκά νερά, σεληνιακό τοπίο. Αγνή ομορφιά, χωρίς ξαπλώστρες, κακή μουσική και τα σχετικά. Δε λέω κάτι άλλο. Όταν πάτε θα καταλάβετε. Έχετε όμως στα υπόψη ότι δεν έχει σκιά και καλό θα ήταν να έχετε νερό, καπέλο και αρκετό αντηλιακό. Αν έχετε ομπρέλα ακόμα καλύτερα. Κάντε ένα κόπο και πηγαίνετε μέχρι «το Γάλα» και θα βρεθείτε μπροστά σε μια φυσική πισίνα μέσα σε σπηλιά!

Πηγή: Facebook

Η Ιταλίδα να πω την αλήθεια δε μας εντυπωσίασε. Εννοείται ότι τα νερά ήταν καταπληκτικά, αλλά είχε τόσο πολύ κόσμο που αποφασίσαμε να ρίξουμε μια αναζωογονητική βουτιά και να συνεχίσουμε μέχρι τον Φανό. Εδώ και στον Φοίνικα, θα δεις κ τους περισσότερους ντόπιους. Πάλι τα νερά εντυπωσιάζουν (περιττό να το λέω συνέχεια) και θα βρείτε και λίγα αρμυρίκια για σκιά -ανάλογα τι ώρα θα φτάσετε βέβαια. Όταν θα έχετε μαζέψει αρκετό ήλιο για μία ημέρα, στο ομώνυμο beach bar ακριβώς από πάνω, μπορείτε να πιείτε επιτέλους μια κρύα μπύρα και να τσιμπήσετε κάτι.. Και κάπου εδώ έχει φτάσει και η ώρα της επιστροφής για το απαραίτητο μίνι άραγμα στο δωμάτιο και τη δεύτερη βόλτα στα Κουφονήσια.

3ημερο στα Κουφονήσια; Τα basics - FlagInLife

Έχοντας εντοπίσει ήδη από την προηγούμενη μέρα μερικά ωραία spots για ποτό και φαγητό, κάναμε ένα χαλαρό πέρασμα από τα σοκάκια και την απαραίτητη στάση από το φαρμακείο για κρέμα after sun.. Κάτσαμε στην όμορφη αυλή του Αρμύρα και πιοτό, όπου και φάγαμε αρκετά καλά. Νόστιμα καλοφτιαγμένα πιάτα με τα σκιουφικτά με γαρίδες σε λευκή σάλτσα να είναι το αγαπημένο μου. Στα συν, το σπιτικό γλυκάκι στο τέλος! Μετά μπορείτε να πάτε σ’ ένα από τα πολλά μπαράκια της Χώρας για τα ποτά σας. Εμείς ξεκινήσαμε από το Koufoxwrio για την πολύ ωραία θέα και τα καλοφτιαγμένα cocktails και συνεχίσαμε στο πιο alternative Scholio Bar, για το κλείσιμο της βραδιάς στην ωραία του μπάρα με καθαρό ποτό και ωραίες μουσικές.

Τρίτη μέρα

Όλα τα ωραία κάποτε τελειώνουν φίλε αναγνώστη. Όσο και να θέλεις να κάτσεις 15 μέρες, παρ’ το απόφαση: πρέπει να φύγεις, αύριο δουλεύεις! Αυτή τη φορά επιλέξαμε το γρήγορο μεσημεριανό πλοίο και στις 18:30 ακριβώς πατάγαμε Πειραιά. Φροντίστε λοιπόν να εκμεταλλευτείτε όσο μπορείτε τις τελευταίες ώρες στα μαγευτικά Κουφονήσια! Οπότε, ξυπνήστε νωρίς και πιείτε τον αποχαιρετιστήριο καφέ στις αναπαυτικές καρέκλες του Νικήτα στο λιμάνι. Από εκεί κάντε μερικές βουτιές χωρίς το άγχος μήπως χάσετε το καράβι (φεύγει ακριβώς δίπλα) και δοκιμάστε το πρωινό του. Οτιδήποτε με αυγά είναι άχαστο.

3ημερο στα Κουφονήσια; Τα basics - FlagInLife

Η άλλη εναλλακτική είναι να κάνετε μια τελευταία βόλτα στη Χώρα για αναμνηστικά και αν πεινάτε να δοκιμάσετε νωρίς το μεσημέρι το φημισμένο σουβλάκι από τη Στροφή. Συνήθως έχει μεγάλη ουρά, αλλά τέτοια ώρα δε θα έχετε θέμα. Για να γλυκαθείτε (αν δε το έχετε κάνει από τη προηγούμενη) πάρτε και ένα πεντανόστιμο παγωτό από το Φυστίκι και θα με θυμηθείτε!

Verdict: Όσο και μη θέλω να το παραδεχτώ (ναι είμαι από αυτούς), μετανιώνω που τόσα χρόνια δεν είχα επιστρέψει στα Κουφονήσια. Υπέροχος τόπος και νερά που μπροστά τους η Χαβάη ωχριά. Αυτό που μου έκανε φοβερά θετική εντύπωση, είναι ότι παρά την έντονη ανάπτυξη του νησιού, στις παραλίες δεν υπάρχει δείγμα ξαπλώστρας! Στο φαγητό μην περιμένετε να ξετρελαθείτε, αλλά υπάρχουν επιλογές για όλα τα πορτοφόλια. Για αναλυτικό οδηγό όμως, δείτε εδώ.

Απολαύστε το τελευταίο υπέροχο 3ημερό του φετινού καλοκαιριού!

Υ.Γ: Αν δείτε γύρω στις 15:30 κόσμο να.. “χτίζει στην άμμο παλάτια”, μην παραξενευτείτε. Απλά προσπαθούν να προφυλάξουν τα πράγματά τους απο το κύμα που σηκώνει το High Speed!