FLIC ICONS
FLIC ICONS
FLIC ICONS
FLIC ICONS
/
/
Press ά Porter & Ariadne Athens: Συμμαχία Υψηλής Αισθητικής και Στρατηγικής Επικοινωνίας
prresss

Press ά Porter & Ariadne Athens: Συμμαχία Υψηλής Αισθητικής και Στρατηγικής Επικοινωνίας

Η Press ά Porter, το βραβευμένο bespoke PR & Communication agency που εξειδικεύεται στην αγορά του hospitality, και το luxury Spa brand Ariadne Athens ενώνουν τις δυνάμεις τους σε μια στρατηγική συνεργασία που σηματοδοτεί ένα νέο κεφάλαιο στην προβολή της ελληνικής φιλοξενίας και ευεξίας σε διεθνές επίπεδο. Με κοινή φιλοσοφία που βασίζεται στην αυθεντικότητα, την καινοτομία και την ανάδειξη της ελληνικής ταυτότητας, οι δύο εταιρείες συμπράττουν για να επαναπροσδιορίσουν την παρουσία της Ariadne Athens τόσο στην εγχώρια όσο και στην παγκόσμια σκηνή της πολυτελούς περιποίησης και ευεξίας.

Η Press ά Porter, με την πολυετή εμπειρία της στη στρατηγική και στοχευμένη επικοινωνία ελληνικών ξενοδοχείων, χώρων εστίασης και προορισμών σε κορυφαία εγχώρια και διεθνή μέσα, αναλαμβάνει την αναδιαμόρφωση της ταυτότητας, τη συνολική στρατηγική επικοινωνίας, αλλά και την υλοποίηση της –της Β2Β αρχικά και εν συνεχεία της B2C– της Ariadne Athens. «Η συνεργασία μας με την Ariadne Athens αποτελεί μια φυσική εξέλιξη της φιλοσοφίας μας: να δίνουμε φωνή σε αυθεντικά ελληνικά brands με διεθνή δυναμική που σχετίζονται άμεσα ή έμμεσα με τη φιλοξενία. Η Ariadne Athens ενσωματώνει με μοναδικό τρόπο την κληρονομιά της ελληνικής ομορφιάς και ευεξίας και είμαστε ενθουσιασμένοι που θα συμβάλουμε στην παγκόσμια αναγνωρισιμότητά της”, δηλώνει η Φλώρα Παρασκευοπούλου, Managing Director της Press ά Porter.

Ενεργοποιώντας τις προσωπικές επαφές της με κορυφαία Μέσα και δημοσιογράφους σε Ελλάδα και εξωτερικό (κυρίως Μεγάλης Βρετανίας, Γαλλίας, Ελβετίας, Ιταλίας, αλλά και Σαουδικής Αραβίας), έργο της Press ά Porter θα είναι η ανάδειξη της  μοναδικότητας του brand, μεταφέροντας την αυθεντική ελληνική προσέγγιση στην ευεξία μέσα από βιωματικές ιστορίες και εμπειρίες.

Με μια πλειάδα επιτυχημένων συνεργασιών με κορυφαία ξενοδοχειακά brands της Ελλάδας (Kivotos, Grand Forest Metsovo, Nos Hotel & Villas, Andronis, Kea Retreat κ.ά), η εταιρεία έχει αναδείξει την ελληνική φιλοξενία μέσα από δεκάδες αφιερώματα στα σημαντικότερα μέσα του εξωτερικού (Conde Nast Traveller, The London Times, NY Times, Vogue, Telegraph,  National Geographic, Le Figaro, Paris Match και πολλά άλλa).

Aυτή τη φορά, μέσα από τη νέα της συνεργασία με την Ariadne Athens, στοχεύει σε αυτό που ξέρει να κάνει καλά, επί σειρά ετών: να επικοινωνήσει στα μεγαλύτερα, σημαντικότερα και εγκυρότερα έντυπα της φιλοξενίας και της ευεξίας ανά τον κόσμο, το μήνυμα της εταιρείας: «δεν ακολουθούμε τις τάσεις… ακολουθούμε τις ρίζες μας». 

Μέσα από τη συνεργασία με την Press ά Porter, η Ariadne Athens ετοιμάζεται να κατακτήσει νέες αγορές και να εδραιωθεί ως το κορυφαίο luxury Greek wellness brand, αναδεικνύοντας το DNA της ελληνικής ομορφιάς και τη δύναμη της φύσης μέσα από ένα σύγχρονο αφήγημα.  «Η συνεργασία μας με την Press ά Porter ανοίγει νέους δρόμους για την Ariadne Athens, φέρνοντάς μας πιο κοντά στο όραμά μας: να επαναπροσδιορίσουμε την έννοια της πολυτελούς ελληνικής ευεξίας. Η Press ά Porter κατανοεί βαθιά την ταυτότητά μας και ανυπομονούμε να μοιραστούμε την ιστορία μας με τον κόσμο», δηλώνει η Αριάδνη Διαμαντή, Ιδιοκτήτρια & Εμπνεύστρια της Ariadne Athens, του brand που έχει ήδη κερδίσει την εμπιστοσύνη των πιο απαιτητικών επισκεπτών και επαγγελματιών του χώρου και έχει εδραιωθεί μέσα σε λίγα χρόνια λειτουργίας ως το απόλυτο luxury Greek spa brand, με συνεργασίες σε πεντάστερα resorts, πολυτελή boutique hotels και exclusive Spas σε Ελλάδα και εξωτερικό. 

Για περισσότερες πληροφορίες, επικοινωνήστε με την Press ά Porter: flora@pressaporter, 6983902151

 

Ακολουθήστε μας

Περισσότερα

Επισκόπηση απορρήτου

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες των cookies αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησής σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η αναγνώρισή σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπό μας και βοηθώντας την ομάδα μας να καταλάβει ποια τμήματα του ιστότοπου μας θεωρείτε πιο ενδιαφέροντα και χρήσιμα.