Από λαμπερά χολυγουντιανά μπλοκμπάστερ, έως σινεφίλ διαμαντάκια και μπόνους μια αληθινά ενδιαφέρουσα εγχώρια παραγωγή, όλα είναι εδώ στο κινηματογραφικό μενού των επόμενων ημερών.
Ο Μονομάχος ΙΙ, από 14/11
24 ολόκληρα χρόνια μετά την έξοδο του ορίτζιναλ Μονομάχου, που βραβεύτηκε με 5 Όσκαρ, μεταξύ αυτών και Καλύτερης Ταινίας, ο βετεράνος της σκηνοθεσίας Ridley Scott αναλαμβάνει ξανά τα ηνία για τη φιλόδοξη συνέχεια του κλασικού πια έργου από τα 00s. Στον Μονομάχο ΙΙ, την σκυτάλη παίρνει ο Λούσιος που, χρόνια μετά τον μαρτυρικό θάνατο του πατέρα του Μάξιμου (Russel Crowe) από τα χέρια του θείου του, αναγκάζεται να μπει και ο ίδιος στο Κολοσσαίο για να υποστηρίξει την πόλη του ενάντια στους τυραννικούς ηγέτες που τη διοικούν. Το καστ απαρτίζουν οι Paul Mescal, Pedro Pascal, Denzel Washington, και μάλλον έχουμε να κάνουμε με έναν από τους πιο εμπορικούς τίτλους για όλο το ’24.
Το διπλανό δωμάτιο, από 14/11
Μια θερμή φιλία δυο γυναικών, που αναγεννάται από τις στάχτες της με αφορμή μια ανίατη ασθένεια, και το χρονικό επανασύνδεσης δυο εκ διαμέτρου αντίρροπων προσωπικοτήτων μπροστά σε ένα κοινό όραμα. Παρά το δύσκολο θέμα της, η πρώτη αγγλόφωνη ταινία του Pedro Almodovar, αποφεύγει μελοδραματικές ευκολίες και καταλήγει μια ωδή στη ζωή. Ο Ισπανός σκηνοθέτης για μια ακόμα φορά κεντάει κάνοντας αυτό που γνωρίζει και αγαπά, δηλαδή να καθοδηγεί ικανές καρατερίστριες μπροστά από τον κινηματογραφικό του φακό. Tilda Swinton & Julianne Moore συνθέτουν με ιδιαίτερη μαεστρία το πρωταγωνιστικό δίδυμο, ενώ οι θαυμάσιοι John Turturro & Alessandro Nivola πλαισιώνουν στους συμπληρωματικούς ρόλους.
Ο Νόμος του Μέρφυ, από 21/11
Έπειτα από ένα ατύχημα, η Μαρία Αλίκη, μια αποτυχημένη ηθοποιός σε ατέρμονη αναζήτηση προσωπικής και επαγγελματικής επιτυχίας, εισέρχεται σε ένα παράλληλο σύμπαν, όπου καλείται να «ερμηνεύσει» όλους τους πιθανούς και απίθανους ρόλους που θα μπορούσε να της έχει χαρίσει η ζωή, αν είχε κάνει διαφορετικές επιλογές. Από το δημιουργικό team (Κατερίνα Μπέη, Άγγελος Φραντζής, Κάτια Γκουλιώνη) που μας γνώρισε την «Ευτυχία» πριν 5 χρόνια, μια – επιτέλους – σύγχρονη ελληνική κωμωδία, η οποία δεν καταφεύγει στην εύκολη εμπορικά λύση της παρελθοντολαγνείας, που φαίνεται να κυριαρχεί στο εγχώριο τηλεοπτικό και κινηματογραφικό προϊόν τα τελευταία χρόνια. Και γι’ αυτό αξίζει την προσοχή μας.
Η Κουζίνα, από 21/11
Βασισμένο σε θεατρικό του 1957, το La Cocina προσφέρει μια συμπονετική ματιά στους αγωνιστές της καθημερινότητας. Ο Πέδρο, ένας νεαρός μετανάστης χωρίς χαρτιά, δουλεύει ως μάγειρας σε ένα από τα πιο δημοφιλή εστιατόρια του Μανχάταν. Όταν μάθει πως το αντικείμενο του πόθου του, η νεαρή συνάδελφος Τζούλια, με την οποία είναι ερωτευμένος, έκανε έκτρωση, θα οδηγηθεί σε μια πράξη που θα προκαλέσει χάος στο μαγαζί. Η αναζήτηση του αμερικανικού ονείρου και οι ισοπεδωτικές ματαιώσεις της ζωής βαδίζουν παράλληλα σε μια κλειστοφοβική κουζίνα, όπου τα πάντα μπορούν να συμβούν. Αν απολαμβάνετε το The Bear για την αγχωτική απεικόνιση των συνθηκών σε ένα μαγαζί εστίασης, εδώ θα λατρέψετε το κατακλυσμιαίο χάος που καλούνται να αντιμετωπίσουν οι κεντρικοί χαρακτήρες.