fbpx
FLIC ICONS
FLIC ICONS
FLIC ICONS
FLIC ICONS
/
/
/
Fashion News of the Week
https://unsplash.com/@elishavision

Fashion News of the Week

Σχεδόν πλέον μέσα Ιουνίου, δεν θα μπορούσαμε να είμαστε σε πιο καλοκαιρινό κλίμα…Ακόμα κι αν ο καιρός αυτές τις μέρες προβλέπεται βροχερός! Τι σημαίνει καλοκαίρι; Μπάνια, χαλάρωση και απολαυστικές στιγμές με αγαπημένα πρόσωπα. Οπότε ας δούμε τι νέα έχουμε από τον κόσμο της μόδας για να έχουμε ακόμα πιο στυλάτα summer moments…

Καλοκαίρι σημαίνει…  Triumph swimwear!
Η νέα συλλογή swimwear της Triumph υπόσχεται την πιο υπέροχη εκδοχή σας αυτό καλοκαίρι χωρίς κανένα συμβιβασμό μεταξύ στυλ και άνεσης.

Τη σεζόν SS22, η Triumph λανσάρει μία ευρεία γκάμα προϊόντων στο πλαίσιο της καμπάνιας “Comfort My Way” που αναδεικνύει τη σημασία της άνεσης χωρίς συμβιβασμούς. Άλλωστε τώρα, περισσότερο από ποτέ, οι γυναίκες πρέπει να αισθάνονται άνετα, ανεξάρτητα από το είδος των εσωρούχων που επιλέγουν να φορέσουν. Σχεδιασμένα να προσφέρουν απόλυτη άνεση και να τονίζουν την αυτοπεποίθηση, η Triumph λανσάρει τη νέα συλλογή Swimwear SS22 με τα καινοτόμα styles που κολακεύουν και ενισχύουν με εξαιρετικό τρόπο κάθε σωματότυπο, κλέβοντας τις εντυπώσεις και αυτό το καλοκαίρι. Η Triumph ανταποκρίνεται πλήρως στις ανάγκες της σύγχρονης γυναίκας, προσφέροντας την μοναδική τεχνογνωσία που έχει αναπτύξει και στη συλλογή της σε swimwear, ώστε κάθε γυναίκα να αισθάνεται το ίδιο επίπεδο ποιότητας, άνεσης και στήριξης που ήδη γνωρίζει και απολαμβάνει από τα εσώρουχά της.
Το brand έχει δημιουργήσει μια σειρά από πρωτοποριακές καινοτομίες που προσφέρει στη νέα συλλογή swimwear, όπως η επαναστατική τεχνολογία quick dry cup που κρατάει την υγρασία μακριά από το δέρμα, καθώς και τα minimizer tops και τα ολόσωμα μαγιό που προσφέρουν ιδανική στήριξη, ακόμα και σε μεγαλύτερα μεγέθη. Η καινοτομία σε θέματα άνεσης έχει καθοριστική σημασία, ώστε κάθε γυναίκα να αισθάνεται πραγματική αυτοπεποίθηση με το σώμα της, είτε βρίσκεται στην παραλία, την πισίνα, ή απλά κάνει ηλιοθεραπεία σε ένα πάρκο.

Επιπρόσθετα, τη σεζόν SS22, η Triumph παρουσιάζει με ιδιαίτερη περηφάνια τη νέα της συλλογή swimwear από εξ ολοκλήρου ανακυκλωμένα υφάσματα, σηματοδοτώντας μια νέα αρχή στην πορεία του brand προς τη βιωσιμότητα και τις οικολογικές πρακτικές. Μια πορεία που επισφραγίζεται επίσημα πλέον και με τις πιστοποιήσεις GOTS (Global Organic Textile Standard) και GRS (Global Recycled Standard) που έλαβε για όλα τα ιδιόκτητα κέντρα παραγωγής και διανομής της.

girls with Triumph swimmwear

Συνεργασία  H&Ελλάδος με την Καίτη Γκραμμά
Η H&M με υπερηφάνεια ανακοινώνει το λανσάρισμα της παγκόσμιας καμπάνιας “My chosen family” με βασικό μήνυμα «Οικογένεια είναι οι άνθρωποι που σε αγαπούν, όποιον κι αν αγαπάς», για την ενίσχυση της ΛΟΑΤΚΙ+ κοινότητας και του Pride. Η H&M συνεχίζει να γιορτάζει και να υποστηρίζει την ΛΟΑΤΚΙ+ κοινότητα και να διερευνά θέματα σχετικά με όσους ανήκουν σε αυτήν και όχι μόνο.
Η καμπάνια “My chosen family” εστιάζει στην έννοια των μη βιολογικών οικογενειών, οι οποίες διαδραματίζουν ουσιαστικό ρόλο για πολλά άτομα εντός και εκτός της ΛΟΑΤΚΙ+ κοινότητας. Στην Ελλάδα με αφορμή την παγκόσμια καμπάνια “My Chosen Family”, αναδεικνύουμε ιστορίες αποδοχής και αγάπης και δίνουμε ξεχωριστή βαρύτητα στην έννοια κάθε συνόλου, που νιώθει ότι ανήκει ο καθένας.

Η Καίτη Γκραμμά, ως το κεντρικό πρόσωπο της καμπάνιας για την Ελλάδα, μεταφέρει τα δικά της μηνύματα και βιώματα στο ευρύ κοινό, ενώ μας συστήνει τους δικούς της ανθρώπους που την κάνουν να νιώθει αποδοχή και ασφάλεια μέσα από reels με στιγμές από την καθημερινότητα τους.

My chosen family _H&M

Η Tommy Hilfiger επεκτείνεται στο Roblox
Η Tommy Hilfiger ανακοινώνει την επέκταση της παρουσίας της στο Roblox, την δημοφιλή διαδικτυακή πλατφόρμα για εμπειρίες με πάνω από 50 εκατομμύρια χρήστες την ημέρα. Αντανακλώντας τη φιλοδοξία να προσφέρει μοναδικές εμπειρίες για το brand, η φάση αυτή περιλαμβάνει το λανσάρισμα ενός ιστότοπου ονομαζόμενος “TOMMY PLAY” με σκοπό τα μέλη της κοινότητας να παίζουν, να μοιράζονται, να αφήνουν την φαντασία τους ελεύθερη και να κοινωνικοποιούνται.

Κάθε μήνα αυτό το καλοκαίρι θα συμβαίνουν συχνά ενημερώσεις ως προς το περιεχόμενο, επεκτάσεις χαρτών στην πλατφόρμα και λανσαρίσματα προϊόντων που θα δημιουργηθούν σε συνεργασία με τους δημιουργούς της κοινότητας του Roblox.
«To Roblox μοιράζεται πολλές από τις αξίες του brand μας: ομαδικότητα, ποικιλομορφία, δημιουργικότητα και – πάνω απ’ όλα – εστίαση στην κοινότητα», δήλωσε ο Tommy Hilfiger. «Είμαστε ενθουσιασμένοι που θα συναντήσουμε τους χρήστες του Roblox και θα εμπλουτίσουμε τις εμπειρίες τους μέσα στην πλατφόρμα, με ελκυστικούς τρό-πους που δεν είναι εφικτό να κάνουμε με τις παραδοσιακές πλατφόρμες κοινωνικού δικτύου. Μαζί με το Roblox συνεχίζουμε να χτίζουμε αυτόν τον κόσμο καθώς ζούμε μέσα σε αυτόν, παρακολουθώντας τον να ζωντανεύει».

TommyJeans_Roblox_HERO

 

Ακολουθήστε μας

Περισσότερα